PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w domu

  • 1. Data: 2007-01-04 08:54:42
    Temat: Szukam pracy w domu
    Od: Moonlady <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Szukam pracy, którą mogłabym wykonywać w domu.
    Ze względu na konieczność opieki nad dzieckiem i brak możliwości powrotu
    do pracy poszukuję pracy domowej.
    Interesują mnie tylko poważne oferty.
    Ukończyłam studia na Politechnice Wrocławskiej.
    Pracowałam jako Kierownik Działu Obdługi Klienta, Specjalista ds.
    sprzedaży ratalnej, a także w firmie zajmującej się wierzytelnościami.
    W tej ostatniej zatrudniona byłam na stanowisku Asystentki, ale
    zajmowałam się kontrolą płatności, rozliczeniem faktur, jak również
    windykacją telefoniczą oraz pisaniem wezwań.
    Jestem osobą dokładną, sumienną i obowiązkową.
    Posiadam w domu komputer i stałe łącze.
    Dobrze obsługuję komputer, znam podstawowe programy użytkowe, biegle
    piszę i redaguję różnego rodzaju pisma.

    Pozdrawiam i czekam na ofery.
    Na życzenie wyślę CV.
    Monika