PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w domu

  • 1. Data: 2006-11-02 09:50:35
    Temat: Szukam pracy w domu
    Od: Moonlady <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Szukam pracy, którą mogłabym wykonywać w domu.
    Ze względu na konieczność opieki nad dzieckiem i brak możliwości powrotu
    do pracy poszukuję pracy domowej.
    Interesują mnie tylko poważne oferty.
    Ukończyłam studia na Politechnice Wrocławskiej.
    Pracowałam jako Kierownik Działu Obdługi Klienta, Specjalista ds.
    sprzedaży ratalnej, a także w firmie zajmującej się wierzytelnościami.
    W tej ostatniej zatrudniona byłam na stanowisku Asystentki, ale
    zajmowałam się kontrolą płatności, rozliczeniem faktur, jak również
    windykacją telefoniczą oraz pisaniem wezwań.
    Jestem osobą dokładną, sumienną i obowiązkową.
    Posiadam w domu komputer, stałe łącze oraz drukarkę.
    Dobrze obsługuję komputer, znam podstawowe programy użytkowe, biegle
    piszę i redaguję różnego rodzaju pisma.

    Pozdrawiam i czekam na ofery.
    Monika

  • 2. Data: 2006-11-04 08:16:25
    Temat: Re: Szukam pracy w domu
    Od: "Mateusz" <b...@g...pl>

    Moonlady <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Posiadam w domu komputer, stałe łącze oraz drukarkę.
    > Dobrze obsługuję komputer, znam podstawowe programy użytkowe, biegle

    Witaj mam dla ciebie Prace przeczytaj ta wiadomosc i sie zastanów jeśli
    bedziesz gotowa zacząć prace wyślij mi e-mail na adres b...@o...pl A w
    temacie napisz jestem gotów lub che zaczac

    Praca :
    Witaj! Mam na imię Mateusz i cieszę się bardzo, że zainteresowało Cię moje
    ogłoszenie.
    Praca, którą chcę Ci zaproponować polega na korzystaniu z Internetu dla
    wzbogacenia się:)
    Dobrze wiem, jak ciężko jest znale?ć pracę,
    kiedy nie ma się do?wiadczenia. Ale nie musisz się już o nic martwić. Dzięki
    ofercie, którš mam dla Ciebie,
    łatwo pozbędziesz się kłopotów finansowych.
    Do mnie również kto? wysłał kiedy? e-mail i w ten sposób odmienił moje życie!

    Wszystkie szczegóły pracy przedstawia ten oto krótki list. Przeczytaj go
    uważnie i do końca.

    Zachowaj go, ponieważ wszystkie listy, które ode mnie dostaniesz, będš Ci
    potrzebne do dalszej obsługi
    Twoich klientów.

    Do Twoich obowišzków należeć będzie:

    - Organizacja i redagowanie tekstu reklamy oraz umieszczenia jej w Internecie;
    - Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia oraz przesyłanie materiałów ?ródłowych
    Twoim interesantom;
    - Internetowa dystrybucja, (czyli sprzedaż) oferowanego produktu naukowego

    Ja udzielam Ci:

    - Pełnego przeszkolenia;
    - Fachowego wsparcia;
    - Gotowego produktu do sprzedaży.

    Oferowane zatrudnienie ma charakter pracy z siedzibš w domu.

    W tym biznesie istnieje tylko jedna zasada: im więcej, tym lepiej

    To Ty i nikt inny, decydujesz ile godzin tygodniowo po?wiecisz na tę pracę, i
    to Ty sam będziesz ustalał jej rytm
    i częstotliwo?ć.

    Jedynymi umiejętno?ciami wymaganymi do pracy jest obsługa komputera i jednego
    z edytorów tekstu np.
    Word (wycinanie / wklejanie i zapisywanie danych) oraz dostęp i znajomo?ć
    obsługi Internetu w stopniu
    podstawowym, poczty elektronicznej jak również umiejętno?ć organizacji
    własnej pracy.

    Na Tobie, jako menedżerze, spoczywa odpowiedzialno?ć za marketing,
    dystrybucję,
    udzielanie poprzez e-mail informacji o oferowanym produkcie oraz za obsługę
    klientów.
    Będziesz prowadził aktywny marketing i kontakt z klientami głównie przez
    Internet i będziesz dostarczał klientom
    informacji biznesowych wraz z materiałami szkoleniowymi (PROGRAM 21), które
    otrzymasz ode mnie.

    W chwili, gdy otrzymałem ofertę współpracy z PROGRAMEM 21, po analizie i
    przemy?leniach, doszłem do
    następujšcych wniosków:

    PO PIERWSZE: nie ponosisz żadnych kosztów zwišzanych z rozpoczęciem pracy
    menedżera.

    PO DRUGIE: nie musisz kupować żadnego pakietu produktów, które należy dalej
    odsprzedać.

    PO TRZECIE: sam masz bezpo?redni wpływ na wielko?ć własnych dochodów. Możesz
    sam ustalać godziny pracy,
    a przyszły potencjalny klient sam szuka z Tobš kontaktu.

    PO CZWARTE: ( być może dla Ciebie ten powód będzie najważniejszy), zależy Ci
    na wzro?cie własnych dochodów
    i jednocze?nie dojrzałe? do zmiany charakteru pracy.

    PO PIĽTE: nie musisz szukać siedziby na prowadzenie działalno?ci (brak
    dodatkowych kosztów zwišzanych
    z wynajęciem i utrzymaniem biura) - bo biurem będzie Twój dom.

    PO SZÓSTE: nie masz bezpo?redniego kontaktu z klientem, a praca nie polega na
    żebraczym narzucaniu się
    w sprzedaży bezpo?redniej, więc odpada stres.

    PO SIÓDME: to do Ciebie będš zwracać się zainteresowani o prezentację, a nie
    odwrotnie.

    I NA KONIEC: Ta praca gwarantuje 100% kontrolę nad tym, co się dzieje i co w
    danej chwili jest najważniejsze...
    Sam kontrolujesz wielko?ć własnych finansów.

    A więc i Ty przystępujšc do współpracy nie masz nic do stracenia, a jedynie
    bardzo dużo do zyskania.

    Porozmawiajmy o zarobkach:
    Większo?ć menedżerów (Dobrych!!!) na rynku zarabia miedzy 100 - 300 zł
    dziennie, w zależno?ci od zaangażowania
    i stopnia trudno?ci wykonywanej pracy. Niejednokrotnie jest to praca w
    terenie, z którš łšczš się wydatki,
    impertynencje i odmowy, (czyli stres) oraz towar (jego przenoszenie,
    magazynowanie, rozliczanie i w końcu zwroty,
    czyli rozczarowanie).
    W Twoim przypadku jest zupełnie inaczej. Pracujesz w zaciszu własnego domu
    (nie ponoszšc przy tym żadnych
    kosztów własnych). Nie masz bezpo?redniego kontaktu z klientem (odpada
    stres...).
    I na koniec - handlujesz towarem, który nie potrzebuje składowania,
    powierzchni magazynowej, magazyniera,
    ochrony oraz rozliczenia.

    Od tej pory interesuje Cię tylko kasa, jej liczenie i pomnażanie.

    Z pewno?ciš zastanawiasz się, co to takiego?

    Odpowiadam: - moim podstawowym produktem jest kurs szkoleniowy w zakresie
    prowadzenia biznesu,
    zwany PROGRAM 21 i w wielkim skrócie zbiór porad zawarty w formie
    przewodnika do sukcesu. Bez obawy,
    produkt ten bardzo szybko znajduje uznanie i jest towarem poszukiwanym.
    A zarobki? No cóż, ze względu na to, że Twoja praca bazuje na działalno?ci
    domowej, Twoje zarobki zależne sš
    wyłšcznie od Ciebie, po?wieconego czasu pracy a ?rednia dzienna stawka
    menedżerów PROGRAMU 21 wynosi
    ok.100 do 150 zł (Ale trzeba sobie jš oczywi?cie wypracować..).

    Jeżeli się zdecydujesz, to poprowadzę Cię krok po kroku do sukcesu.

    PROGRAM 21 jest przewodnikiem do sukcesu w prowadzeniu działalno?ci
    biznesowej z siedzibš w domu
    (home-based). W dwunastu comiesięcznych odcinkach uczy i szkoli jak
    przybliżyć się do fortuny i osišgnšć
    upragniony i wymarzony sukces.
    PROGRAM 21 jest Twoim produktem. Decydujšc się na podjęcie współpracy
    otrzymasz ode mnie bezpłatny
    informator szkoleniowy, który to przeprowadzi Cię krok po kroku poprzez
    skuteczne działania. Uzyskasz 30 dniowy
    okres próbny, w którym to sprawdzisz działanie siły tego marketingu. W tym
    to czasie pozyskasz już pierwszych
    klientów.
    Więcej szczegółów o PROGRAM 21 poznasz w miarę rozwoju własnej kariery. W tym
    biznesie TY jeste?
    najważniejszy, bo to Ty jeste? szefem. Przeszkolę Cię, dostarczę produkt i
    będę udzielać Ci wsparcia w trakcie
    dalszej pracy. Reszta zależy tylko od Ciebie, Twojej operatywno?ci,
    przekonania, czasu pracy i decyzji.
    Im więcej wysiłku włożysz w pracę, tym więcej zarobisz pieniędzy. TY sam
    będziesz ustalał czas i godziny Twojej
    pracy. To TY decydujesz o wysoko?ci własnych zarobków i TY masz 100%
    kontrolę nad własnym sukcesem...

    Zapewne zadajesz sobie pytanie: dlaczego? Dlaczego kto?, kogo zupełnie nie
    znasz, pomaga Ci w osišganiu
    sukcesu...? Odpowied? jest prosta: z tego samego powodu, dla którego mnie
    kto? pomógł, - zaufałem mu i dałem
    się przekonać a dzisiaj wiem, że jest to możliwe i teraz kroczę po DRODZE
    SUKCESU. Zresztš będę z Tobš
    szczery - jednym z powodów tego, że chcę by? osišgnšł sukces jest fakt, że
    jeżeli Ty osišgniesz sukces, ja również
    będę w tym uczestniczyć. Tobie zależy na osišganiu wysokich dochodów i mnie
    również.

    Nasuwa się kolejne pytanie: co z konkurencjš? Otóż w tym biznesie nie ma
    konkurencji. Za to sš miliony
    potencjalnych klientów - znacznie więcej niż jeste? w stanie obsłużyć. Majšc
    Internet jako narzędzie pracy jeste?
    w stanie dostarczyć bezpłatnš informację do klientów na całym ?wiecie.

    Jeżeli uznasz, że przedstawione powyżej informacje sš warto?ciowe, to dobrze.
    Możemy współpracować.
    Zrobię wszystko, żeby Ci pomóc w osišgnięciu sukcesu. Gwarantuję, że nie
    będzie Cię to kosztowało ani grosza.
    Obiecuję, że pokażę Ci KROK PO KROKU jak to działa i dlaczego działa tak
    dobrze. Cały program krok po kroku
    jest bardzo prosty i każdy może go wprowadzić w życie, także i TY...

    Jestem zadowolony z prowadzenia działalno?ci w domu i jestem przekonany, że
    Ty też będziesz zadowolony.
    Będziesz zadowolony z wolno?ci działania i z uzyskiwanych dochodów.

    Po?więć 30 dni na wypróbowanie programu. Na poczštku traktuj to jak zabawę.
    Działaj zgodnie z moimi instrukcjami
    i zacznij się stawać niezależny finansowo.

    Jeżeli po 30 dniach dojdziesz do wniosku, że nie chcesz kontynuować programu,
    odkupię od Ciebie
    wypracowanš w tym czasie listę Twoich Klientów.

    Współpracuj ze mnš przez następne 30 dni, a upewnisz się, że realizacja
    biznesu, opisywana przeze mnie,
    sprawdza się w rzeczywisto?ci.

    Wy?lij do mnie e-mail na adres zwrotny : b...@o...pl i napisz w
    wierszu tematu:

    CHCĘ SPRÓBOWAĆ!

    Pamiętaj, nie masz nic do stracenia!!!
    Zacznij zarabiać pienišdze, a niedługo sam zauważysz, że wcze?niejsze
    niepowodzenia i brak gotówki pójdš
    w zapomnienie!!! Wiele osób dzięki tej pracy marketingowej wyszło z dołka
    finansowego, a potem stali się
    całkowicie niezależni finansowo. Znasz zapewne powiedzenie, że pienišdze leżš
    na ziemi, lecz trzeba pomóc
    trochę szczę?ciu i je po prostu podnie?ć. Uwierz w siebie i bšd? jednym z
    tych, którzy je podnie?li i zaczęli zarabiać
    poważne pienišdze...
    Pozdrawiam
    Mateusz