PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w domu

  • 1. Data: 2006-10-03 11:24:40
    Temat: Szukam pracy w domu
    Od: Moonlady <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Szukam pracy, którą mogłabym wykonywać w domu.
    Ze względu na konieczność opieki nad dzieckiem i brak możliwości powrotu
    do pracy poszukuję pracy domowej.
    Interesują mnie tylko poważne oferty.
    Ukończyłam studia na Politechnice Wrocławskiej.
    Pracowałam jako Kierownik Działu Obdługi Klienta, Specjalista ds.
    sprzedaży ratalnej, a także w firmie zajmującej się wierzytelnościami.
    W tej ostatniej zatrudniona byłam na stanowisku Asystentki, ale
    zajmowałam się kontrolą płatności, rozliczeniem faktur, jak również
    windykacją telefoniczą oraz pisaniem wezwań.
    Jestem osobą dokładną, sumienną i obowiązkową.
    Posiadam w domu komputer, stałe łącze oraz drukarkę.
    Dobrze obsługuję komputer, znam podstawowe programy użytkowe, biegle
    piszę i redaguję różnego rodzaju pisma.

    Pozdrawiam i czekam na oferty
    Monika

  • 2. Data: 2006-10-03 13:03:32
    Temat: Re: Szukam pracy w domu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Moonlady napisał(a):

    [...]

    > Szukam pracy, którą mogłabym wykonywać w domu.

    Napisz więc _co_potrafisz_ :) IMHO pisanie o tym kogo/co masz w domu
    nie ma sensu :)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-10-03 13:59:18
    Od: Moonlady <s...@p...onet.pl>

    januszek napisał(a):
    > Moonlady napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Napisz więc _co_potrafisz_ :) IMHO pisanie o tym kogo/co masz w domu
    > nie ma sensu :)

    CV, list motywacyjny oraz wszelkie dodatkowe informacje prześlę w
    odpowiedzi na konkretną ofertę.
    Poza tym informacja o tym, że posiadam w domu komputer czy stały dostęp
    do internetu nie jest bez sensu, gdyż tego właśnie może oczekiwać osoba
    zainteresowana współpracą ze mną.
    A co do tego co potrafię, to napisałam w skrócie czym się zajmowałam -
    reszta w CV.

    Pozdrawiam
    Monika