PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w charakterze meza.

  • 1. Data: 2003-05-31 18:10:54
    Temat: Szukam pracy w charakterze meza.
    Od: "Sylwek" <s...@p...pl>

    Witam.

    Moja prace wyobrazam sobie jako drobne prace domowe, gotowanie,
    sprzatanie, dbanie o dom, towarzyszenie na spacerach i imprezach,
    usmiechanie sie do kolezanek i rodziny, dbanie o potrzeby cielesne i duchowe
    mojej zony - pracodawczyni. Wymagania co do zony ograniczaja sie w zasadzie
    do posiadania przez nia majatku, najlepiej po zmarlym mezu, ktory
    umozliwilby nam wspolne korzystanie z zycia.
    Jestem 28-letnim zdrowym, wysokim, silnym i atrakcyjnym mezczyzna.
    Ukonczylem studia, potrafie grac na instrumentach klawiszowych i detych.
    Ponadto jestem bardzo mily i sympatyczny, posiadam wspaniale poczucie
    humoru. Nie pale i nie pije. Mam dobra prezencje. Mam bardzo rozlegla wiedze
    ogolna i umiejetnosc szybkiego nawiazywania kontaktu, biegle posluguje sie
    jezykiem angielskim w mowie i pismie. Ponadto jestem "chojnie obdarzony".

    Jestem gotow wyjechac z kraju (nawet wolalbym). Nie jestem zwiazany
    zadna rodzina, nie posiadam dzieci. Jestem zaradny i mam dobra prace,
    niemniej chcialbym ja zamienic na prace moich marzen - czyli bycie
    rozpieszczanym malzonkiem bogatej Pani.

    Zainteresowana Pania prosze o kontakt mailowy.

    Pozdrawiam goraco, Sylwester.

  • 2. Data: 2003-05-31 23:17:29
    Temat: Re: Szukam pracy w charakterze meza.
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło,że *Sylwek* <bbaqs9$f5t$1@atlantis.news.tpi.pl> Sat, 31 May
    2003 20:10:54 +0200 napisał/a:

> [...]
    > ogolna i umiejetnosc szybkiego nawiazywania kontaktu, biegle posluguje sie
    > jezykiem angielskim w mowie i pismie. Ponadto jestem

    Ale błędy ortograficzne robisz.

> [...]
    > zadna rodzina, nie posiadam dzieci. Jestem zaradny i mam dobra prace,
    > niemniej chcialbym ja zamienic na prace moich marzen - czyli bycie

    Na początku swojego ogłoszenia przecież napisałeś,że chcesz być służbą do
    wszystkiego.
    Służby się nie rozpieszcza.

  • 3. Data: 2003-06-01 00:01:46
    Od: g...@o...pl

    Służby się nie rozpieszcza.
    Masz rację służba ma jeden dzień wolnego /najczęściej w połowie tygodnia/.
    Na imprezy na ogół chadzamy w soboty o niedziele - służba wtedy pracuje/w
    domu/.