PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w administracji

  • 1. Data: 2007-05-01 14:50:26
    Temat: Szukam pracy w administracji
    Od: "Renata" <i...@v...pl>

    Mam 34 lata,skończyłam dziennie socjologię na UW i podyplomowo PR.
    Mam dośw.w samodzielnym prowadzeniu biura i sekretariatów oraz profesjonalnej
    obsłudze klienta(również telefonicznej).
    W pracy i życiu posługuję się b.wysokimi standardami etycznymi.
    Jestem osobą sympatyczną, szczerą,komunikatywną,życzliwą,z poczuciem humoru i
    charyzmą,dyspozycyjną i chętną do podróży.Mam niebanalną osobowość i uczciwy
    stosunek do tego,co robię.
    Warto mi zaufać i na mnie polegać.Chętnie prześlę zainteresowanym C.V.
    Kontakt:r...@o...pl,tel.698 922 775.