PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w Warszawie:informatka,biuro,helpdesk,serwis

  • 1. Data: 2006-12-07 22:45:53
    Temat: Szukam pracy w Warszawie:informatka,biuro,helpdesk,serwis
    Od: "Grzesiek" <w...@o...pl>

    Witam.
    Poszukuje pracy w Warszawie lub najbliższych okolicach jako informatyk,
    helpdesk, serwisant lub pracownik biurowy. Interesuje mnie przedewszystkim
    zdobycie niezbędnego doświadczenia i umiejętności w wybranym zawodzie nie
    zaś praca za jakieś wielkie pieniądze. Chętnie przyjme prace jako
    pomocnik/asystent informatyka lub administratora w jakiejś większej firmie.
    Posiadam dyplom technika
    informatyka.
    Bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office, budowy i działania
    podzespołów komputera.
    Dobra znajomość systemów Microsoft Windows98,WindowsXP, programów Corel,
    Photoshop i Flash MX.
    Znajomość zagadnień sieciowych, programowania w języku Turbo Pascal(Borland
    Delphi), podstawy HTML i języka C++ oraz Java.
    Od 24.08.06r. prawo jazdy kat. B

  • 2. Data: 2006-12-08 14:58:31
    Od: 4...@g...pl

    Umieścił Pan w internecie anons, że poszukuje pracy.

    W tej chwili poszukujemy do pracy osoby na stanowisko
    administrator/helpdesk. Zakres obowiązków:
    pomoc użytkoniwkom windows, administracja serwerami smtp, ftp, dns
    (linux) oraz serwerami plików (Windows 2000 i Netware)

    Jesli systuacja się nie zmieniła proszę o przesłanie CV na adres
    praca usun_to @vbc.pl wraz z dodatkowymi informacjami:
    - możliwy termin rozpoczęcia pracy
    - wstępne oczekiwania finansowe.