PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2004-03-04 09:26:12
    Temat: Szukam pracy w Warszawie
    Od: "blendi" <b...@o...pl>

    Witam

    Jeżeli ktoś z Państwa poszukuje pracownika dokładnego, sumiennego,
    umiejącego rozmawiać z ludźmi, a przede wszystkim słuchać, który szybko
    przyswaja sobie wiedzę i nowe obowiązki - to już takiego znaleźli.
    OTO JA.
    Potrafię ciężko pracować, jestem dość inteligentny, spryny, po studiach,
    dyspozycyjnego, z przwem jazdy kat "B", z bardzo rozwiniętą obsługą
    komputera klasy PC i bez pracy :-(((.
    Jeżli uznają Państwo moje cechy za pożadane w osobie swojego pracownika z
    miłą chęcią przyjadę na rozmowę w celu dokładniejszego przedstawienia mojej
    osoby.

    --
    Maciej Brędel
    Tel: 502732200