PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2002-06-12 14:50:28
    Temat: Szukam pracy w Warszawie
    Od: "Ewa J." <p...@w...pl>

    Witam. Szukam stałej pracy biurowej od sierpnia w Warszawie lub Raszyn -
    Janki. Mam 37 lat, wolna bez zobowiązań. Mój zawód to - pracownik
    administracyjno - biurowy.W tej chwili jestem po pierwszym roku studium
    informatycznego. Skończyłam kurs komputerowy "Obsługa komputera od podstaw"
    z wynikiem b.dobrym. (obsługa DOS, system WINDOWS 98, WORD 7,0, EXCEL 7,0,
    WORKS 4,0).
    Jestem osobą dyspozycyjną i punktualną, dobrze zorganizowaną z miłą
    aparycją. Posiadam prawo jazdy kategorii B.
    Ewa J.
    tel.609772965
    e-mail p...@w...pl