PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pracy w Lublinie

  • 1. Data: 2004-02-12 09:47:40
    Temat: Szukam pracy w Lublinie
    Od: "elektromeks" <e...@i...pl>

    Czy w Lublinie są zatrudniani ludzie na stanowiskach innych niż
    przedstawiciel handlowy.
    Załamać się można.

    Jak macie jakieś ciekawe propozycje to proszę o informacje na adres
    m...@n...pl

  • 2. Data: 2004-02-12 10:10:40
    Temat: Re: Szukam pracy w Lublinie
    Od: gabriel <z...@p...fm>

    elektromeks wrote:

> [...]
    > przedstawiciel handlowy.
    > Załamać się można.
    >
    > Jak macie jakieś ciekawe propozycje to proszę o informacje na adres

    Ciężka spraw. Masz podobny problem co ja.
    Przedstawiciel handlowy to jedyne prpozycje które widze otwierając
    Gazetę Wyborcza na śląsku czy w Częstochowie.
    Aha - oczywiście wymagane doświadczenie, baza klientów, włąsny samochód,
    telefon...
    Poza tym innych propozycji brak.
    --
    ---> gabriel <---
    ---> g...@o...pl <---

  • 3. Data: 2004-02-12 10:28:03
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-12 10:47, Użytkownik elektromeks napisał:

    > m...@n...pl

    zmień sobie maila. bo w lublinie to jakoś źle się kojarzy ;)
    Może dlatego nie możesz pracy dostać? ;)

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2004-02-12 11:11:47
    Od: "elektromeks" <e...@i...pl>

    zmień sobie maila. bo w lublinie to jakoś źle się kojarzy ;)
    Może dlatego nie możesz pracy dostać? ;)

    Witiia

    prace to ja mam, ale szukam czegoś lepszego

    a mail taki zostanie bo nie korzystam z miejskiej komunikacji i w związku z
    tym nie mam złych skojarzeń

  • 5. Data: 2004-02-12 11:16:53
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-12 12:11, osoba przedstawiająca się jako "elektromeks"
    napisała co następuje:

    > a mail taki zostanie bo nie korzystam z miejskiej komunikacji i w związku z
    > tym nie mam złych skojarzeń

    Ale może potencjalni pracodwacy czasem korzystają a ich skojarzenia są
    tu raczej istotniejsze ;)

    ___ _ _
    _MPK_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /