PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w Łodzi lub w okolicy jako opiekunka do dziecka lub pomoc domowa.

  • 1. Data: 2002-10-25 20:49:02
    Temat: Szukam pracy w Łodzi lub w okolicy jako opiekunka do dziecka lub pomoc domowa.
    Od: "Tatiana" <e...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    Szukam pracy w Łodzi lub w okolicy jako opiekunka do dziecka lub pomoc
    domowa.
    Mam 28 lat, swietnie nawiazuje kontakt z dziecmi, potrafie tworczo spedzac
    czas z dzieckiem, zawsze dbam o smaczne i terminowe posilki, potrafie
    poprzez moj spokoj i opanowanie porozumiec sie z kazdym dzieckiem, nawet
    najwiekszym urwisem :-)

    Kocham dzieci i uwielbiam sie nimi opiekowac. Jestem zmuszona szukac nowej
    pracy poniewaz moj byly podopieczny poszedl juz do przedszkola, do ktorego
    odpowiednio go przygotowalam i teraz jest juz pod opieka pan przedzkolanek.

    Posiadam referencje jako opiekunka i pomoc domowa. Interesuje mnie praca na
    8 godzin dziennie lub nawet 24 godziny, czyli na stale u rodziny - stala
    dyspozycyjnosc i gotowosc do pomocy i opieki.

    Zainteresowane osoby prosze o kontakt e-mail e...@p...onet.pl

    Pozdrawiam
    Tatiana