PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w Kanadzie jako operator dzwigów samojeznych ...Szukam pracy w Kanadzie jako operator dzwigów samojeznych ...
  • Data: 2006-07-18 16:41:34
    Temat: Szukam pracy w Kanadzie jako operator dzwigów samojeznych ...
    Od: p...@l...net szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo chcialbym wyjechac do Kanady na kontrakt. Jestem 42-letnim,
    wykwalifikowanym operatorem dzwigów samojezdnych, wiezowych i suwnic
    bez ograniczenia u dzwigu. Posiadam 26-letnia praktyke w zawodzie.
    Uprawnienia I Z i II Z. Prawo jazdy: A B C i E. Niestety nie znam
    zadnego jezyka obcego co moze byc drobna przeszkoda. Mysle, ze
    znajdzie sie dla mnie jakas powazna oferta. Chce zapewnic godny
    byt mojej rodzinie. kontakt: 56 655-84-21 lub email: l...@o...pl

    Wyslano z serwisu: http://www.praca.bajeczka.com.