PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w Holandii i Niemczech - odpowiedzialny,paszport niemiecki, 2jezyki

  • 1. Data: 2005-07-25 11:54:36
    Temat: Szukam pracy w Holandii i Niemczech - odpowiedzialny,paszport niemiecki, 2jezyki
    Od: AKPA Polska Press <m...@a...pl>

    Szukam pracy w Holandii i Niemczech, posiadam paszport niemiecki,
    doswiadczenie i fachowa wiedze o materialach remontowych i
    wykonczeniowych. Mam uprawnienia na wozki widlowe, dobrze posługuje sie
    jezykiem niemieckim, angielski - komunikatywny. Mam doswiadczenie w
    pracy za granica - Monachium zaklady BMW, w pracy przy i z konmi.
    Aktualnie jestem asystentem ds. sprzedazy w dziale farb OBI Warszawa.
    Prosze o kontakt telefoniczny: 0500-694-284 - Adam Kukielak.