PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w DTP.

  • 1. Data: 2003-04-22 19:18:35
    Temat: Szukam pracy w DTP.
    Od: "Damian Klos" <s...@t...pl>

    Posiadam umiejętności w obsłudze programów takich, jak:

    QuarkXPress(5)
    Photoshop(6)
    Illustrator(9)
    Corel Draw(8)

    FlashMX+AS (na potrzeby prezentacji)

    Znajomość platform:
    PC b. dobra
    MAC podstawy :(

    Oprócz tego potrafię również skanować (chociaż to raczej oczywiste w tym
    zawodzie).
    Znam język angielski (również techniczny, ortografia marnie, jednak
    konwersacja bez większych problemów).
    Potrafię jeszcze obslugiwać parę innych programów przydatnych do składu, ale
    nie mam na nich większej praktyki, lecz w razie potrzeby mogę szybko się
    przestawić.
    Ogólnie jestem "elastyczny", jeśli chodzi o komputery.

    Pracowałem głównie przy retusz zdjęć i składzie pomniejszych publikacji oraz
    brałem udział w składzie paru poważniejszych rzeczy.
    Jednak nie posiadam jako takiego doswiadczenia "na papierze".
    Oczywiście mogę wykonać coś na sprawdzenie moich umiejętności, bo paplać
    każdy potrafi.

    Szukam tej pracy w woj. podkarpackim, a od połowy/ końca maja możliwość
    pracy na terenie Warszawy.
    Mogę również pracować w jakimkolwiek innym miejscu Polski, ale z
    zakwaterowaniem.

    Cóż jeszcze, stan cywilny wolny, mam 22 lata i nie studiuję.
    Wykształcenie średnie (techniczne).

    Kontakt i ewentualne pytania t...@o...pl