PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w Białymstoku

  • 1. Data: 2003-05-29 17:15:48
    Temat: Szukam pracy w Białymstoku
    Od: u...@w...pl

    Mam 23 lata. Szukam pracy. Właśnie kończe studia na Politechnice Białostockiej-
    Zarządzanie i Marketing. Od dwóch lat pracuję w radiu jako prezenter. Szukam
    pracy w mediach albo w reklamie, np. w agencji reklamowej (znam Corela, pisałam
    pracę magisterską o humorze w reklamie).

    Interesuje mnie prasa (ostatnio jestem fanką Przekroju), film, muzyka. Dużo
    czytam zarówno beletrystykę, fantastykę; jak i pozycje z zakresu reklamy i
    psychologii.

    Posiadam dobrą znajomość języka angielskiego, średnią języka niemieckiego,
    dobrą znajomość obsługi komputera oraz prawo jazdy kat. B.

    Umiejętność pracy z zespole, ale też pracy samodzielnej. Jestem punktualna,
    pracowita, pomysłowa i wesoła.

    Proszę o kontakt mailowy: u...@w...pl lub telefoniczny: 605 608 341