PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy teren powiatu puckiego lub wejherowskiego

  • 1. Data: 2002-06-20 18:56:35
    Temat: Szukam pracy teren powiatu puckiego lub wejherowskiego
    Od: "Barbara Kowalewska" <b...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam!
    Ukończyłam właśnie studia pedagogiczne, dobrze obsługuję Word, Excel,
    internet. Posiadam własny komputer.
    Chętnie podejmę pracę zdalną lub w biurze polegającą na wprowadzaniu danych,
    ściąganiu plików z internetu, przesyłaniu danych.
    Zgodnie z kwalifikacjami podjęłabym pracę w placówce opiekuńczo-wychowawczej
    (opiekun-wychowawca), lub w szkole (pedagog szkolny), świetlicy (opiekun).
    Ukończyłam 3-letnie studia licencjackie w zakresie pedagogiki opiekuńczo-
    wychowawczej, następnie kształciłam się na studiach uzupełniających
    magisterskich w zakresie pedagogiki społecznej. Ukończyłam kurs komputerowy z
    elementami obsługi oprogramowania dla osób niedowidzących firmy Altix.

    Z poważaniem.
    Barbara Kowalewska