PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy stałej/dorywczej (biuro/cad/magazyn)

  • 1. Data: 2007-03-05 10:24:47
    Temat: Szukam pracy stałej/dorywczej (biuro/cad/magazyn)
    Od: "Dariusz M." <d...@w...pl>

    Jestem studentem studiów zaocznych na wydziale Mechanicznym Technologicznym na
    Politechnice Śląskiej, ukończyłem Technikum Łączności, dobrze obsługuję komputer
    podstawowe programy Windows 95-XP, MS Office, e-mail, internet, potrafię robić
    strony w HTML, znam podstawy photoshop oraz corela. Interesuję się programami
    typu CAD potrafię rysować w programie AutoCAD oraz projektować w programie
    inventor (części, zespoły, podstawowe animacje), w najbliższym czasie planuję
    uczyć się programu Catia. Nie sprawia mi problemu nauka nowych programów.
    Posiadam również uprawnienia do obsługi wózków widłowych.

    Interesuje mnie praca:
    - na magazynie (posiadam uprawnienia na wózki widłowe oraz doświadczenie na
    elektrycznym wózku),
    - biurowa,
    - jako asystent lub po prostu pracownik biurowy (dobrze radzę sobie w środowisku
    Windows, pakiet MS Office, podstawy programów graficznych, poczta e-mail,
    internet, HTML, nie sprawia mi problemu nauka nowych programów, potrafię
    obsługiwać ksero oraz urządzenia biurowe)
    - operator maszyn
    - projektant, kreślarz, technolog (interesuję się programami CAD oraz obsługuje
    program Autodesk Inventor i AutoCAD).

    Poszukuję pracy, która pozwoli mi jednocześnie studiować zaocznie (co drugi
    weekend piątek - po 16 oraz w sobotę i niedziele - całą), ale niekoniecznie musi
    to być praca na jedną zmianę lecz z możliwością dostosowania zmian do studiów.
    Interesuje mnie również praca dorywcza Gliwicach i okolicach.

    Jestem w stanie podjąć prace na pełny etat od zaraz.

    Dziękuję za zainteresowanie moją ofertą
    z poważaniem
    Dariusz Marczyk

    telefon kontaktowy: 607190002