PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy przy projektach urządzeń (elektronika/automatyka)

  • 1. Data: 2006-07-25 21:26:03
    Temat: Szukam pracy przy projektach urządzeń (elektronika/automatyka)
    Od: "moz.electronics" <m...@g...pl>

    Szanowni Państwo,

    Jestem inżynierem po Politechnice, posiadam wykształcenie typowo
    techniczne. Interesuje mnie praca przy projektach urządzeń
    elektronicznych oraz automatyki przemysłowej gdzie w grę wchodzi projekt
    z wykorzystaniem mikrokontrolerów. Szukam pracy odpowiedzialnej,
    nietuzinkowej, gdzie trzeba myśleć, analizować, czesto coś przeliczyć,
    gdzie nie traci sie czasu i nie czeka z utesknieniem na 'dzwonek' do domu.
    Chętnie udzielę więcej informacji na mój temat bardziej prywatnie.

    Z poważaniem,
    moz