PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy popołudniowej.

  • 1. Data: 2004-09-18 20:50:03
    Temat: Szukam pracy popołudniowej.
    Od: "@lexandra" <v...@w...pl>

    Poszukuję pracy w godzinach popołudniowych (od 16.00) jako sekretarka, pomoc
    biurowa lub pomoc informatyka.
    Umiejętności:
    - znajomość MS Office;
    - znajomość HTML, DHTML, projektowanie stron WWW;
    - dobra znajomość języka angielskiego (czytanie i pisanie);
    - słaba znajomość j. rosyjskiego (czytanie);
    - obsługa programów: AutoCAD, MatLAB, Qfield, TAS, Photoshop, PCNAP,
    PCSPACE;
    - znajomość systemów operacyjnych: Windows 9x/NT/2000/XP, UNIX,DOS, SOLARIS;
    - znajomość budowy komputera (umiejętność składania);
    - bezwzrokowe pisanie na maszynie (230zn/min);
    - prawo jazdy kat. B;
    - posiadam pracowniczą książeczkę zdrowia;
    Doświadczenie:
    - Wakacje 2002 pracowałam jako asystentka historyka (praca polegała na
    badaniu "korzeni" poszczególnych rodzin tzn. przeglądaniu aktów urodzeń,
    ślubów i zgonów oraz przeglądaniu mikrofilmów - niektóre były w jęz.
    rosyjskim).
    - Czerwiec 2003 byłam członkiem referendum ogólnokrajowego dotyczącego UE.
    - Wakacje 2003 pracowałam jako kelnerka w Pizzy Hut.
    - Należę do Koła Naukowego "FAZA" , gdzie pełnie funkcje
    wice-przewodniczącej.
    - Wakacje 2004 byłam na stażu jako sekretarka w firmie budowlanej.

    Kontakt:
    v...@w...pl