PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy-okolice KatowicSzukam pracy-okolice Katowic
    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Szukam pracy-okolice Katowic
    Date: Fri, 21 Mar 2003 15:08:35 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@trz-3.czeladz.msk.pl

    Student (25 lat) 7-go semestru zarzadzania (zaocznie, nauka trwa 9
    semestrów) o specjalnosci Informatyka Ekonomiczna poszukuje pracy(oprócz
    akwizycji i ubezpieczeń)

    UREGULOWANY STOSUNEK DO SLUZBY WOJSKOWEJ (Kat A)

    komputer, telefon, stały dostęp do netu, prawo jazdy kat B, samochód,
    uprawnienia na wózki widłowe, znajomosć Microsoft Office, Adobe Photoshop,
    CorelDraw, podstawy języka
    niemieckiego i angielskiego, ksiazeczka Sanepidu, badania psychotechniczne

    doswiadczenie przy pracy jako monter układów elektronicznych (1,5 roku) a
    także w
    pracy na magazynie w dużej hurtowni spożywczej (ponad rok)

    w szczegolnosci interesuje mnie praca biurowa, obsługa klienta, praca jako
    kierowca kat B,
    magazynier, serwisant
    sprzetu komputerowego, sprzedawca lub w branzy zwiazanej z marketingiem

    jestem zainteresowny również pracą dorywczą typu przepisywanie tekstu lub
    jakas inna praca na zlecenie
    na zyczenie przesle CV

    k...@p...fm