PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy od zaraz WARSZAWA

  • 1. Data: 2006-07-30 19:57:59
    Temat: Szukam pracy od zaraz WARSZAWA
    Od: "Marcin K." <s...@w...pl>

    Witam, mam 20 lat jestem kawalerem mieszkam w Warszawie i szukam tu pracy od
    zaraz.
    Interesuję się motoryzacją , informatyka szybko przyswajam wiedzę i uczę
    się nowych rzeczy.

    email : l...@o...pl

    Jestem absolwentem Technikum Samochodowego , imienia Czesława Orłowskiego w
    Warszawie.
    Odbyłem praktyki w Volvo Auto Polska 3 miesiące , BMW warsztaty szkolne 1
    miesiąc.
    Umiejętności i zalety :
    * podstawy budowy samochodu
    * dyspozycyjność
    * punktualność
    * komunikatywność
    * umiejętność pracy w grupie
    * samodzielność
    * uczciwość
    * znajomość obsługi urządzeń biurowych
    * umiejętność posługiwania się komputerem i internetem
    Dodatkową zaletą są języki obce :
    * j. rosyjski - podstawowy
    * j. niemiecki- podstawowy
    Proszę o danie mi szansy na podjecie pracy , aby podnosić swoje
    kwalifikacje . Podejmę prace nie koniecznie w zawodzie mechanika
    samochodowego.
    Pozdrawiam Łukasz .