PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy - najchętniej z zkresu tzw. (Zlota Raczka)

  • 1. Data: 2002-09-09 01:31:01
    Temat: Szukam pracy - najchętniej z zkresu tzw. (Zlota Raczka)
    Od: "Chris45" <[NoSPAM]-Ch45@wp.pl>

    Witam i grzecznie pytam ;o)
    Podejme prace z roznych zakresow...
    Jestem fachowcem z dziedziny rymarstwa i kaletnictwa oraz projektantem
    wyrobów z tych dziedzin.
    Cholewkarstwo tez wchodzi w rachube. Moge wykonac niektore zlecenia w domu
    lub podjac prace - lub wspolprace u kogos...
    Nie pogardze tez pracami wykonczeniowymi z zakresu ciesielki i stolarstwa
    meblowego. Drobne prace slusarskie tez moga byc ;o)
    Murarki tez troche kiedys probowalem - przypomniec zawsze sobie mozna ;o)
    Elektryka tez nie jest mi do konca obca. Bezproblemowo moge sie zajac próbą
    doprowadzenia
    do porzadku terenu domowego obejscia i wokolo... Skosic trawniki, poprawic
    elektryke w garazu,
    czy naprawic pawlacz w domu. Poprawic dzieciakom piaskownice lub zrobic
    remont plotu w obejsciu.
    Z zamilowania jestem koniarzem i komputerowcem. Bez problemu naprawie
    zwalony system komputerowy.
    Grafika komputerowa tez nie jest mi obca - szczegolnie z zakresu
    foto_montarzu. Dla zainteresowanych
    moge podac link do strony ;o)
    Mam rownierz prawo jazdy, i znam niezle topografie Warszawy...
    Mieszkam w Warszawie - dzielnica Zoliborz-Bielany.
    Jestem wesolego usposobienia i jak by znalazlo sie jakies zajecie w stolicy
    lub okolicy?
    Gdy by nie bylo daleko - i starczylo na komorne i mleko - to ja chetnie ;o)

    Pozdrawiam!
    Krzysztof
    503-641-027