PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy na zimę - Podkarpacie, Małopolska

  • 1. Data: 2004-07-16 12:06:54
    Temat: Szukam pracy na zimę - Podkarpacie, Małopolska
    Od: "Krzysztof" <l...@o...pl>

    Charakter mojej podstawowej pracy (tłumacz na budowach eksportowych) sprawia,
    iż w okresie jesienno-zimowym mam dużo wolnego czasu, który chciałbym
    wykorzystać na podjęcie dodatkowej pracy w charakterze np. przedstawiciela
    handlowego, ankietera lub inną do uzgodnienia. Spamowanie oraz akwizycja
    typu "chodzenie po domach" zdecydowanie odpada.
    Wykształcenie wyższe, angielski b.dobry, własny samochód, tel.kom., komputer
    ze stałym łączem internetowym, skanerem itp., kilkuletnie doświadczenie w
    handlu na stanowisku przedstawiciela handlowego i w prowadzeniu własnej
    działalności-usług marketingowych (w branży spożywczej i reklamie), dobra
    znajomość rynku Polski płd.-wsch. Otwarty na wszelkie poważne oferty pracy i
    warunki zatrudnienia (umowa o dzieło itp.).