PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy na umowe-zlecenie

  • 1. Data: 2003-08-06 07:07:43
    Temat: Szukam pracy na umowe-zlecenie
    Od: "andrzej turos" <a...@b...pl>

    Szukam pracy na umowe-zlecenie
    Umiejetnosci:
    biegla znajomosc komputerow i programow (nie wszystkich oczywiscie)
    Kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkolen komputerowych (systemy
    operacyjne, programy biurowe, graficzne, DTP - tylko PageMaker, internet, do
    tworzenia stron WWW)
    umiejetnosc tworzenia stron www w technologiach: PHP, MySql, html, css, itp.
    Moge pracowac w domu i w firmie, takze w nocy, staly dostep do internetu....
    Na zyczenie przesylam CV
    NIE MAM 20 lat, ale ciagle jeszcze nie brakuje mi energii!
    Pozdrawiam
    Andrzej Turos