PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy na terenie powiatu puckiego lub wejherowskiego

  • 1. Data: 2002-09-23 17:03:20
    Temat: Szukam pracy na terenie powiatu puckiego lub wejherowskiego
    Od: "Barbara Kowalewska" <b...@N...gazeta.pl>

    Posiadam wykształcenie wyższe pedagogiczne. Ukończyłam 3-letnie studia
    licencjackie o specjalności:pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, oraz 2-letnie
    studia uzupełniające o specjalności pedagogika społeczna. W dobrym stopniu
    obsługuję komputer - Word, Excel, internet.
    Szukam pracy związanej z ukończonymi studiami lub biurowej związanej z
    przepisywaniem tekstów, wprowadzaniem danych, obsługą urządzeń biurowych,
    może to być też praca związana z handlem.
    Posiadam dwuletnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej kosmetyków.
    Dorywczo przez okres letni zajmowałam się sprzedażą odzieży i okularów
    przeciwsłonecznych.
    Mam umiarkowany stopień niepełnosprawności. Poruszam się i funkcjonuję
    samodzielnie. Moja niepełnosprawność związana jest ze stanem wzroku prawego
    oka. Drugie oko jest całkowicie sprawne. Ewentualny pracodawca zatrudniając
    mnie mógłby skorzystać z dofinansowania PFRONu. Ze względu na miejsce
    zamieszkania mogę podjąć pracę na terenie powiatu puckiego, wejherowskiego
    lub pracę zdalną. Posiadam własny komputer z dostępem do internetu.
    Barbara Kowalewska
    b...@i...pl
    b...@p...onet.pl
    b...@g...pl