PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy na terenie Wrocławia

  • 1. Data: 2002-02-11 08:32:57
    Temat: Szukam pracy na terenie Wrocławia
    Od: "Sławek Abrich" <a...@w...pl>

    Witam serdecznie.

    Poszukuję stałej pracy na terenie Wrocławia ewentualnie w okolicach. Jestem
    z wykształcenia inżynierem elektronikiem - ukończona Politechnika Wrocławska
    wydział Elektroniki i Telekomunikacji, specjalność Optoelektronika i
    Technika Światłowodowa.
    Bardzo dobra znajomość komputerów - hardware i software (2 lata pracy w
    firmie komputerowej przy serwisie sprzętu i oprogramowania).
    Bardzo dobra znajomość sieci komputerowych (projektowanie, wykonanie,
    konfiguracja, serwis, administracja).
    Bardzo dobra znajomość technologii telekomunikacyjnych - ISDN, SDI, xDSL,
    centralki abonenckie Alcatel, Siemens.
    Doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy - 2 lata pracy na takim
    stanowisku (bezpośrednie kontakty z klientami, przygotowywanie ofert,
    negocjacje warunków sprzedaży i umowy).
    Interesuje mnie stała praca na cały etat na stanowiskach związanych z moimi
    umiejętnościami.
    Dodatkowo posiadam prawo jazdy.

    Kontakt:
    Sławek Abrich