PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy, która da spełnienie artystycznej duszy.

  • 1. Data: 2007-03-26 12:17:30
    Temat: Szukam pracy, która da spełnienie artystycznej duszy.
    Od: "Tomeg" <t...@p...onet.pl>

    Witam!

    Szukam pracy, która da spełnienie artystycznej duszy.
    W sztuce lub dla sztuki w Warszawie. W Teatrze, w Galerii,
    w Mediach, w Klubie z artystycznymi aspiracjami.
    Mam doświadczenie aktorskie z teatru, filmu i seriali,
    uprawiam malarstwo i grafikę, mam doświadczenie w promocji sztuki,
    tworzę muzykę, pracowałem też jako akustyk ...
    Ukończylem Technikum Łączności (technik elektronik).

    Kontakt: Tomasz Gołaski
    tel.: 022 4982745
    GSM: 695 260407
    faks: 022 2442682