PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy jako programista/konsultant ( Kraków )

  • 1. Data: 2007-02-22 23:13:00
    Temat: Szukam pracy jako programista/konsultant ( Kraków )
    Od: r...@p...onet.pl

    Poszukuję pracy na stanowisku programisty/projektanta lub konsultanta systemu
    ERP. Mam kilkuletnie doświadczenie przy projektowaniu i wdrazaniu dużego
    systemu ERP, dobrą znajomość programowania złożonych systemów bazodanowych,
    dużą wiedzę z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstw różnych branż. Interesuje
    mnie praca w Krakowie

  • 2. Data: 2007-02-23 10:00:02
    Od: "E." <e...@o...pl>

    r...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > dużą wiedzę z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstw różnych branż. Interesuje

    Masz pod bokiem 2 dużych dostawców ERP. Zgłoś się do nich. Dobrze też
    działa złożenie CVki u headhunterów, korporacje głównie przez nich
    szukają pracowników. Nie napisałeś co to za ERP, ale generalnie jest
    posucha na konsultantów i pośrednicy wydzwaniają jak głupi.

    E.