PracaGrupypl.praca.oferowanaSzukam pracy jako operator DTP

  • 1. Data: 2009-09-01 13:37:25
    Temat: Szukam pracy jako operator DTP
    Od: "artkom" <a...@d...home.pl>

    Witam sedecznie

    Poszukuje pracy w charakterze Operatora DTP. Interesują mnie przede
    wszystkim zlecenia które mógłbym wykonywać zdalnie, choć jestem również
    otwarty na wszelkie inne rodzaje współpracy.

    Mam kilkunastoletnie doświadczenie w przygotowywaniu pozycji wydawniczych.
    Współpracowałem z kilkoma wydawnictwami w zakresie opracowywania
    koncepcyjnego oraz graficznego różnego typu pozycji wydawniczych
    (tygodników, miesięczników, kwartalników, encyklopedii, książek, katalogów,

    ulotek).

    Swoją przygodę z DTP rozpocząłem w 1994 roku od pracy przy projektowaniu
    różnego rodzaju opakowań i etykiet. Od 1996 roku do dziś współpracuje z
    wydawnictwami przy składzie różnego rodzaju czasopism. Od 1996 roku
    prowadzę, pod nazwą ArtKom, własną działalność gospodarczą. Za wykonywane
    prace rozliczam się fakturami VAT.

    Dzięki pracy w różnorodnych wydawnictwach nauczyłem się współdziałać z
    dużym zespołem ludzi, odpowiedzialności, rzetelności i punktualności. Nie
    boję się nowych wyzwań ani obowiązków, zawsze staram się wykonywać swoją
    pracę sumiennie a przede wszystkim terminowo.

    Oferty prosze kierowac na adres a...@d...pl

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomasz Drążek

    tel. 0 604 797 778