PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy jako informatyk, serwisant, administrator

  • 1. Data: 2002-12-31 01:07:33
    Temat: Szukam pracy jako informatyk, serwisant, administrator
    Od: "Tomek M." <t...@p...onet.pl>

    Młody, energiczny i zdecydowany zmienić miejsce zamieszkania
    informatyk-samouk poszukuje pracy na terenie kraju (chociaż niekoniecznie).
    Jeśli poszukujesz pracownika technicznego działu informatyki jestem idealnym
    kandydatem. Co prawda nie posiadam wyższego wykształcenia, ale jego brak
    rekompensuje moja 5 letnia praktyka w branży informatycznej. Potrafię
    administrować
    sieciami opartymi na technologii NT (WinNT, Win2k etc.), posiadam ponadto
    certyfikat administratora sieci opartych na Novell NetWare 4.xx. Jestem też
    dobrym serwisantem
    z dobrze rozwiniętą żyłką handlowca. Posiadam również rozległą wiedzę o
    konfiguracji
    i projektowaniu sieci komputerowych. Znam się troche na Linuxie.
    Nie posiadam kosmicznych wymagań finansowych. Najchętniej widziałbym się w
    średniej, lub dużej stabilnej firmie w której praca umożliwiłaby mi podjęcie
    studiów i ewentualnie
    zapewniła możliwość rozwoju swojej wiedzy poprzez wszelkiej maści szkolenia
    itp.

    Liczę, że zainteresowałem kogoś i być może w niedalekiej przyszłości będę
    miał okazję
    szerzej się zaprezentować na ewentualnej rozmowie kwalifikacyjnej.

    Z poważaniem
    Tomek M.
    t...@f...pl
    +48606156949