PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy fizycznej › Szukam pracy fizycznej
    From: andrzej <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Szukam pracy fizycznej
    Date: Mon, 22 Mar 2004 17:03:43 +0100

    Witam

    Szukam pracy fizycznej - na umowe o prace

    Mam 19 lat, aktualnie ucze sie w technikum zaocznym

    Dotychczas pracowalem w poligrafii I slusarstwie (przy produkcji tablic
    informacyjnych - stad znajomosc podstaw slusarstwa I dtp - projekt tablic I
    solidne podstawy zdobyte we wlasnym zakresie)
    Pracowalem jakis czas przy montazu instalacji alarmowych

    Interesuje mnie kazda fizyczna (produkcja, zaladunek, rozladunek czy
    transport) ale nie tylko.

    Pawel