PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy dorywczej na 1 - 2 miesięcy

  • 1. Data: 2002-11-06 10:49:37
    Temat: Szukam pracy dorywczej na 1 - 2 miesięcy
    Od: "Paweł S." <P...@x...pl>

    Witam!

    Jestem studentem wieczorowym na Politechnice, nie udało mi sesji letniej
    zdać i mam urlop dziekański z awansem 2 przedmiotów do połowy stycznia.
    Chciałbym za ten wolny czas zdobyć jakąś prace w firmie informatycznej.
    Chciałbym tak pracować 2 -3 dni w tyg. żeby uzyskać jakieś doświadczenie.
    Doświadczenie będzie jak wiadomo b.przydatne po ukończeniu studiów, bo na
    razie nie mam wiele. Pomagałem troche w różnych firmach (głównie
    serwisowałem awarie sprzętowe i systemowe)
    Zdaje sobie sprawe, że na rynku pracy jest dużo osób bez pracy - ale od
    czegoś trzeba zacząć zgadza sie?

    Moje umiejętności to takie:
    2 lata Delphi (programy bazodanowe InterBase, SQL), 1 rok Pascal, Linux
    (administruje własną siecią osiedlową), dobra znajomość systemów Win9x i
    NT/2000, podstawy HTML-a, znajomość j.angielskiego dobra (komputerowa
    b.dobra).

    Jestem ze Śląska, interesuje mnie praca na terenie Katowic, Mikołowa, Tychy
    i tym podobne.
    Oferty pisać na e-maila: p...@g...pl

    Pozdrawiam wszystkich szukających pracy
    Paweł S.