PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy dodatkowej Wroclaw prawo jazdy kat. B

  • 1. Data: 2009-11-30 17:04:53
    Temat: Szukam pracy dodatkowej Wroclaw prawo jazdy kat. B
    Od: "opjdd" <S...@a...pl>

    Witam!
    Szukam pracy dodatkowej. Mam wolny czas codziennie po godzinie 16.00 i w co
    drugi weekend
    od rana do wieczora. Posiadam prawo jazdy kat. B. Z wyksztalcenia jestem
    informatykiem, pracuje
    w zawodzie jako administrator sieci komputerowej i prowadze wlasna
    dzialalnosc gospodarcza.
    Mam 5 letnie doswiadczenia w administrowaniu sieciami komputerowymi.
    Podejme sie kazdej ciekawej pracy lub nieciekawej ale dobrze platnej :)

    Kontakt:

    cwieta4[malpa]wp.pl
    gg:1220328