PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy dodatkowej - PODKARPACIE I MAŁOPOLSKASzukam pracy dodatkowej - PODKARPACIE I MAŁOPOLSKA
    From: "Krzysztof" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Szukam pracy dodatkowej - PODKARPACIE I MAŁOPOLSKA
    Date: 19 Jul 2004 12:16:49 +0200

    Charakter mojej podstawowej pracy (tłumacz na budowach eksportowych) sprawia,
    iż w pewnych okresach (zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym) mam dużo wolnego
    czasu, który chciałbym wykorzystać na podjęcie dodatkowej pracy w charakterze
    np. przedstawiciela handlowego, ankietera lub inną do uzgodnienia. Spamowanie
    oraz akwizycja typu "chodzenie po domach" zdecydowanie
    odpada.
    Wykształcenie wyższe, angielski b.dobry, własny samochód, tel.kom., komputer
    ze stałym łączem internetowym, skanerem itp., kilkuletnie doświadczenie w
    handlu na stanowisku przedstawiciela handlowego i w prowadzeniu własnej
    działalności-usług marketingowych (w branży spożywczej i reklamie), dobra
    znajomość rynku Polski płd.-wsch. Otwarty na wszelkie poważne oferty pracy i
    warunki zatrudnienia (umowa o dzieło itp.).