PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy dodatkowej

  • 1. Data: 2006-06-08 19:14:55
    Temat: Szukam pracy dodatkowej
    Od: "NeoX" <n...@o...pl>

    Szukam dodatkowej pracy do wykonywania w domu, najlepiej przy komputerze.

    Mam spore doświadzczenie przy pracy z MS Office.
    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Bartłomiej Łopieński

  • 2. Data: 2006-06-13 20:55:54
    Temat: Re: Szukam pracy dodatkowej
    Od: D...@g...com

    NeoX napisał(a):
    > Szukam dodatkowej pracy do wykonywania w domu, najlepiej przy komputerze.
    >
    > Mam spore doświadzczenie przy pracy z MS Office.
> [...]

    Witam

    Poszukuję osoby, która posiada w domu komputer, ma dużo czasu i
    mogłaby do końca czerwca zakładać dla mnie konta Adwords w
    internecie. Za założenie jednego konta płacę 1 zł - czas potrzebny
    na założenie takiego konta to ok. 6 minut. Zależy mi na jak
    największej ilości takich kont.

    Pozdrawiam
    Jacek (d...@g...com)