PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy dającej satysfakcję i stwarzającej możliwości rozwoju...

  • 1. Data: 2004-12-29 19:01:02
    Temat: Szukam pracy dającej satysfakcję i stwarzającej możliwości rozwoju...
    Od: "ZION SOLDIER" <m...@o...pl>

    witam
    jestem studentem zaocznym informatyki, poszukuję pracy biurowej, fizycznej.
    nie mam pomysłów na to czego dokładnie szukam. po prostu gdy będą jakieś
    propozycje to je przyjmę. Dodaję, że jestem inteligentnym, pracowitym
    gościem z ciekawymi pomysłami ale bez upatrzonej ścieżki zawodowej.
    pozdrawiam i życzę szczęśliwego roku 2005.