PracaGrupypl.praca.szukana › @> Szukam pracy biurowej w centrum Łodzi <@

  • 1. Data: 2002-07-10 21:33:24
    Temat: @> Szukam pracy biurowej w centrum Łodzi <@
    Od: <s...@w...pl>

    Proszę Państwa,

    właśnie zdałem sobie spawę, jakie jest moje powołanie.
    Muszę zostać obrońcą sądowym, bronić ludzi przed sądem.
    W tym celu powinienem studiować wieczorowo prawo.
    Aby to zrobić powinienem pracować w centrum miasta,
    jako pracownik biurowy, handlowiec stacjonarny itp.

    Mam 35 lat, niezły angielski, komputer dobrze, kompute-
    ropisanie bezwzrokowe szybkie, doświadczenie handlowe.
    Niezła aparycja i odpowiednie podejście do ludzi, i spokój.
    Nowej potrzebnej w pracy wiedzy uczę się szybko.

    Studia zajmą popołudnia [16-20] kilka razy w tygodniu
    oraz całe soboty. Proszę - nie obawiajcie się, że będę za-
    niedbywał pracę u Was, ta praca to moje jedyne wyjście.

    Powiedzcie znajomym, może komuś będę potrzebny.

    Pełna oferta na stronie z podpisu, mogę wysłać e-mailem.

    --
    <===> Piotr Sadrakuła <===>
    e-mail: s...@w...pl lub p...@h...pl