PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy biurowej w Warszawie

  • 1. Data: 2009-10-31 07:10:40
    Temat: Szukam pracy biurowej w Warszawie
    Od: "Anna" <z...@g...pl>

    Witam!

    Mam 30 lat, wykształcenie wyższe ekonomiczne (UMCS), obecnie Podyplomowe Studia
    Zarządzania Zasobami Pracy (SGH).
    Posiadam ponad 5-letnie doświadczenie w pracy w biurze.
    Dotychczas zajmowałam się prowadzeniem biura, tj. byłam odpowiedzialna za
    wystawianie faktur sprzedaży (również wewnątrzwspólnotowych i transportowych)
    wprowadzaniem faktur zakupu do systemu, rozrachunki z kontrahentami (również z
    zagranicznymi), przelewy, kompletowanie i kontrolę otrzymanych dokumentów,
    przygotowywanie ich do księgowości, ewidencją czasu pracy pracowników.
    Pracuję na programie WF-MAG dla Windows. Znam pakiet Office, język angielski w
    stopniu komunikatywnym (w grudniu 2009 zamierzam uzyskać certyfikat FCE), język
    rosyjski w stopniu komunikatywnym (lektorat na studiach zakończony oceną bardzo
    dobry). Ukończyłam kurs kadry i płace.
    Jestem osobą komunikatywną. Staram się cały czas podnosić swoje kwalifikacje.
    Szukam pracy dającej możliwość rozwoju, wykazania się, najchętniej dziale HR.
    Wyznaję zasadę jak coś robić, to tylko dobrze.
    Mam nadzieję, że zainteresowałam Państwa swoją osobą.
    Pozdrawiam,
    Anna
    e-mail: z...@g...pl