PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy biurowej w Warszawie

  • 1. Data: 2007-06-24 21:39:39
    Temat: Szukam pracy biurowej w Warszawie
    Od: "Anna" <z...@g...pl>

    Witam,

    Mam 28 lat, wykształcenie wyższe ekonomiczne (UMCS w Lublinie, studia dzienne).
    Posiadam 3-letnie doświadczenie w pracy w biurze na stanowiskach referent,
    pracownik biurowy, specjalista ds. sprzedaży.
    Znam Ms Office i program WF-Mag pod Windows.
    Język angielski w stopniu dobrym, w tym podstawy słownictwa biznesowego
    (uczęszczam do szkoły językowej).
    Język rosyjski w stopniu dobrym (lektorat na studiach zakończony oceną bardzo
    dobry, słownictwo ekonomiczne).
    Ukończyłam 100-godzinny kurs księgowości (KPiR, Płatnik, zagadnienia
    kadrowo-płacowe).

    Zajmowałam się obsługą sekretariatu, wystawianiem faktur, przyjmowaniem towaru
    na stan w komputerze - prowadziłam gospodarkę magazynową. Rozrachunki z
    kontrahentami (należności i zobowiązania, uzgadnianie sald).
    Przygotowywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy. Oraz wiele innych
    czynności, które składają się na samodzielne stanowisko prowadzenia biura.

    Interesuje mnie ambitna, dająca perspektywy rozwoju praca. Jestem osobą
    samodzielną, potrafię zorganizować sobie pracę. Nie boję się nowych obowiązków,
    chętnie się uczę. Jestem osobą komunikatywną, bez problemu potrafię nawiązać
    kontakt z innymi ludźmi.
    Nie interesuje mnie akwizycja ani pozyskiwanie klientów.

    Kontakt
    tel. 0 503 649 339