PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy biurowej / Dolny Śląsk

  • 1. Data: 2003-12-07 11:47:14
    Temat: Szukam pracy biurowej / Dolny Śląsk
    Od: "Voytek" <w...@g...nl>

    Dzień dobry, moje imie Sandra, poszukuje pracy biurowej (najlepiej Wałbrzych
    lub bezpośrednie okolice).
    Wykształcienie średnie, skończona Policealna Szkoła Administracji
    Publicznej.
    Doświadczenie zawodowe: praca w Starostwie Powiatowym w Wałbrzychu, Urząd
    Statystyczny w Wałbrzychu, Hurtownia Słodyczy. Ukończyłam kurs języka
    niemieckiego organizowany przez Szkołe Języków Obcych Empik oraz kurs
    Obsługi komputera i internetu + Podstawy podejmowania działalności
    gospodarczej.
    Świetnie porowadzę Twoje biuro. W pracy cechuje mnie profesjonalizm,
    zdecydowanie i aktywność. Jestem osobą dyspozycyjną, dyskretną i
    odpowiedzialną.
    Oferty proszę kierować na e-mail: s...@g...pl (pułapka
    antyspamowa)