PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy biurowej

  • 1. Data: 2003-12-01 15:50:23
    Temat: Szukam pracy biurowej
    Od: "Gabrysia" <n...@b...pl>

    Szukam pracy biurowej. Przez 4 lata pracowałam w Agencji Reklamy zewnetrznej
    na stanowisku operator bazy danych, ale robiłam duzo roznych rzeczy. Bardzo
    szybko i chetnie sie ucze....

    Obsługa komputera (Windows; Ms Office &#8211; Word, Excel, podstawowa CorelDraw,
    Adobe Photoshop, Corel Photo Point, Paint Shop Pro), podstawy księgowości,
    obsługa sprzętu biurowego (fax, ksero).
    Wprowadzanie informacji na podstawie których funkcjonują poszczególne działy,
    obróbka szaty graficznej, tworzenie prezentacji multimedialnych dla klientów,
    pomoc przy administrowaniu sieci komputerowej, kontrola i weryfikacja
    informacji dostępnych w bazie, wystawianie faktur, kontrola dokumentów
    dotyczących współpracy z klientem (umowy, aneksy i inne). Sporządzanie
    zestawień finansowych i innych, kierowaniem sekretariatem, Kontrola
    korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontrola obiegu dokumentów spółki,
    przepływu informacji pomiędzy działami spółki, obsługa klienta, aranżowanie
    spotkań, organizowanie przyjęć i konferencji. Umiejętność podejmowania
    szybkich, a jednoczenie rozważnych decyzji. Jestem rzetelnym i sumiennym
    pracownikiem.