PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy Wawa..

  • 1. Data: 2005-03-08 13:02:01
    Temat: Szukam pracy Wawa..
    Od: "Kaska" <m...@l...pl>

    Pilnie szukam pracy - chetnie w butiku, sklepie z kosemtykami
    Mam 22 lata, jestem dyspozycyjna, komunikatywna.
    Cv na zyczenie na maila.

    pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2005-04-11 14:23:50
    Temat: Re: Szukam pracy Wawa..
    Od: "Agencja Artystyczno-Reklamowa \"PUNKT\"" <b...@p...com>

    Witam serdecznie!

    Poszukujemy pilnie osób, które byłyby zainteresowane pracą przez minimum 3
    miesiące, codziennie po 6-7 godzin. Praca dotyczy bezpośredniej obsługi
    klienta (nie jest to akwizycja) na terenie Warszawy.
    Firma zwraca za dojazdy. Szkolenie przewidziane!!!

    Ponieważ sprawa jest nagląca, prosimy zainteresowane osoby o pilny kontakt
    pocztą elektroniczną najpóźniej do 13 kwietnia br.

    Pozdrawiam
    Bartłomiej Forjasz

    WWW.PUNKTAG.COM
    WWW.HOSTESSA.COM.PL