PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy Łódź okolice Łodzi (branża Informatyczna) !!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2002-06-17 10:34:32
    Temat: Szukam pracy Łódź okolice Łodzi (branża Informatyczna) !!!!!!!!!!!!!
    Od: "+++EDGAR+++" <e...@t...pl>

    Witam wszystkich czytających !

    Poszukuję pracy na terenie Łodzi lub w okolicach Łodzi (najchętniej branża
    Informatyczna).

    Mam 29 lat. Posiadam 10-cio letnią praktykę w prowadzeniu działalności
    gospodarczej, praktykę w zarządzaniu kadrą pracowniczą.
    Prowadziłem własną firmę zajmującą się produkcją, sprzedażą oraz exportem
    towarów na rynek zachodni (Niemiecki)
    (Produkcja Import-Export Konfekcji damskiej) oczywiście posiadam na to
    dokumenty abym nie stał się gołosłownym.

    Posiadam samochód, prawo jazdy kategorii B, komputer, Internet 24h.
    Pełna dyspozycyjność !!! Łatwość nawiązywania kontaktów !!!

    Znajomość Windows 9x, 2000 Professional oraz Word, Excel, Publisher, Outlook
    Express, Internet, swobodne poruszanie się po sieci, słabo HTML

    Obecnie uczęszczam do studium informatycznego 2 semestr (zaocznie).

    Ewentualnie przyjmę przedstawicielstwo firmy która chciała by wejść na rynek
    Łódzki.
    Posiadam własne lokale w samym centrum Pabianic 10 km od Łodzi.
    Lub inne oferty !!!!!!!!!!

    AKWIZYCJA, UBEZPIECZENIA, CHAŁUPNICTWO WYKLUCZONE !!!!!!!!!!!!

    PROSZĘ O OFERTY NA MAIL: j...@p...fm