PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy- List motywacyjny.

  • 1. Data: 2002-12-09 19:55:57
    Temat: Szukam pracy- List motywacyjny.
    Od: "jacek" <j...@t...pl>

    Szukam jakiejś luzackiej pracy, najchętniej w rozrywce,
    reklamie, lub w jakiejś telewizji, radiu, gazecie. Najlepiej
    jakby był nienormowany czas pracy, dobre zarobki, i ogólnie
    żeby ta praca miała jakiś głębszy, duchowy aspekt. To są
    moje wymagania i nie ustąpię nawet o krok. Zwłaszcza w
    sprawie sensu i duchowego aspektu- tu nie mogę iść na
    kompromis.
    Pozdrawiam Pracodawców, nie pchać się wszyscy na raz, jak
    bydło.
    I ogólne SIEMA
    P.S.
    Może to być np. praca przy poszukiwaniu cywilizacji
    pozaziemskich.

  • 2. Data: 2002-12-10 07:18:49
    Temat: Re: Szukam pracy- List motywacyjny.
    Od: "qurca" <q...@g...pl>