PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy - Kraków i okolice

  • 1. Data: 2002-07-11 14:13:38
    Temat: Szukam pracy - Kraków i okolice
    Od: "M.W" <m...@p...onet.pl>

    Młoda, kreatywna, 2 letnie doświadczenie zawodowe w branży IT - poszukuje
    interesującej pracy najchętniej w zawodzie
    (budownictwo, informatyka) lub w branżach pokrewnych.
    Kwalifikacje:
    - wykształcenie wyższe techniczne,
    - biegła obsługa komputera w tym również programy graficzne, obliczeniowe i
    projektowe,
    - dobry angielski (w mowie piśmie, również dokumentacje techniczne i
    korespondencja biznesowa)
    Interesuje mnie praca związana z : obliczenia inżynierskie, przygotowanie
    ofert, obsługa baz danych itp.
    Jestem dyspozycyjna, niezależna, ambitna, na życzenie prześlę CV.
    Kraków lub okolice.

    Kontakt: k...@s...pl