PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy - Kraków, Warszawa

  • 1. Data: 2002-01-29 20:45:27
    Temat: Szukam pracy - Kraków, Warszawa
    Od: "A.S." <m...@p...onet.pl>

    Poszukuję ciekawej pracy w najchętniej branży IT, wydawniczej lub budowlanej
    na stanowisku związanym
    z koordynacją projektów, składem, przygotowywaniem do edycji, prowadzeniem
    biura, również z obsługą klientów i kontrahentów.
    Kwalifikacje:
    - wiek - 26 lat
    - wykształcenie wyższe techniczne o profilu informatycznym (mgr.inż)
    - 2-letnie doświadczenie zawodowe (m.in. w koordynacji projektów,
    prowadzeniu biura handlowego, obsłudze klienta)
    doświadczenie w:
    - prowadzeniu rozmów z klientami, analiza oczekiwań klientów,
    przygotowywanie ofert dla klientów.
    - zarządzaniu obiegiem informacji w projekcie, utrzymywaniu i nadzorowaniu
    realizacji procedur organizacyjnych
    - biegła obsługa komputera, również programy graficzne, obliczeniowe i
    projektowe.
    - komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie, piśmie,
    korespondencja handlowa), podstawowy niemiecki i rosyjski.
    - dodatkowo znajomość księgowości, zasad pracy biurowej (korespondencja
    handlowa), kontakt z urzędami
    Jestem niezależna, odpowiedzialna, kreatywna, doskonale zorganizowana.
    Interesują mnie oferty najchętniej z Krakowa, nie wykluczam również
    Warszawy.
    Na życzenie prześlę CV
    Kontakt: a...@w...pl