PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy - Kraków/Grafik, DTP

  • 1. Data: 2006-06-26 09:07:50
    Temat: Szukam pracy - Kraków/Grafik, DTP
    Od: "Robert Ka" <r...@p...onet.pl>

    Jestem kreatywnym grafikiem, operatorem DTP z ponad 10 letnim doswiadczeniem
    Biegle znam InDesign, Adobe Photoshop Illustrator, Corel i inne programy.
    Wykonuję skład katalogów,ogłoszeń, reklam prasowych, gazet, gazetek
    reklamowych, ksiązek itp.
    Biegle znam zagadnienia z zakresu DTP, oraz przygotowania do druku,
    skanowania, zdjęcia cyfrowe.
    Jestem solidny i terminowy w wykonywanej pracy.

    Forma współpracy: zdalna lub na terenie KRAKOWA. Bogate Portfolio na
    zyczenie.

    pozdrawiam i zapraszam do współpracy.

    tel. 0501 216-816