PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy (Janki około Warszawy,Raszyn, Okęcie,Piaseczno)

  • 1. Data: 2007-10-19 07:21:17
    Temat: Szukam pracy (Janki około Warszawy,Raszyn, Okęcie,Piaseczno)
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Szukam pracy. Pracowałem w Piasecznie jako operator systemu drukującego i
    specjalista d/s rynkowej. Robiłem usługi dla Banku PKOBP - drukowałem
    wyciągi konta ROR, zajmowałem się przetwarzania danych, archiwizacja na
    płyty na serwerze itp. Bardzo dobra znajomość komputera oraz programów -
    wszystkie programy Windowsa, Microsoft Offica, WG-Mag, Symfonia Handel,
    PreS, Ardok. Mam wykształcenie średnie z maturą - kierunek administracyjno -
    biurowy. Posiadam grupę inwalidzką (II stopien umiarkowany). Proszę o
    informację na email.

    Pozdrawiam
    Jarek