PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy

  • 1. Data: 2006-06-16 06:31:56
    Temat: Szukam pracy
    Od: Mirosława <U...@w...pl>

    Szukam pracy od zaraz w Legnicy. Posiadam wykształcenie średnie o kierunku - technik
    technolog. Posiadam 11 letni staż pracy na stanowisku
    starszy referent ds. handlowych. Proszę o pilny kontakt na mój nr telefonu.
    Mój telefon: (076) 8541848 oraz email: U...@w...pl (z e-maila
    wytnij USUNTO)

    --
    Wysłano z Legnickiego Serwisu Informacyjnego http://www.legnica.net.pl

  • 2. Data: 2006-06-16 11:25:31
    Temat: Re: Szukam pracy
    Od: Tmi <d...@v...pl>

    Mirosława napisał(a):
> [...]
    technik technolog. Posiadam 11 letni staż pracy na stanowisku
    > starszy referent ds. handlowych. Proszę o pilny kontakt na mój nr telefonu.

    kazdy tu szuka pracy :-D po co taki glupi tytul....Powinno byc cos jak:
    Legnica: technik, 11 lat doświadczenia - szuka pracy.

    A nie.. szukam pracy.

    T.