PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy !Szukam pracy !
  • Data: 2002-06-05 21:26:56
    Temat: Szukam pracy !
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry.

    Jestem młodym, ambitnym człowiekiem obsługującym komputer, z
    uregulowanym stosunkiem do służby wojskowej. Pragnę podjąć pracę w poważnej
    Firmie, w której mógłbym się rozwinąć zawodowo i mieć możliwość działania
    dla jej rozwoju. Moja dotychczasowa praca wymagała łatwości w nawiązywaniu
    kontaktów z klientami, co nie sprawiało mi problemów. Musiałem być także
    odpowiedzialny za powierzone mi środki finansowe.
    Jestem człowiekiem pogodnym, niekonfliktowym, potrafiącym zorganizować
    sobie pracę, zaangażowanym w to co robię, otwartym na zmiany.
    Nie boję się nowych wyzwań, a powierzone obowiązki wykonuję sumiennie.

    Doświadczenie zawodowe:
    4 letnie w handlu, oraz praktyka w firmie "Seonet" Polska

    Szkoły:
    3 letnia Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu
    kierunek Politologia.
    2 letnie uzupełniające: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu kierunek
    Politologia

    Kontakt: m...@l...pl lub tel. kom. 607 859 508
    Gotowość do zmiany miejsca zamieszkania.