PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam osób do wyjazdu!!!

  • 1. Data: 2005-06-12 14:36:59
    Temat: Szukam osób do wyjazdu!!!
    Od: "Dawid" <d...@o...pl>

    Witam

    Parę dni temu odebrałem dyplom inżyniera hmm ... i co z tego jak w tym kraju
    i tak nic nie ma...

    Więć szukam osób chętnych na wyjazd, lub osób które pomogłyby mi w
    znalezieniu mieszkania i pracy.

    O mnie (duży skrót ;-) )

    Inżynier informatyki stosowanej.

    Praca dowolna byle nie za murzyńską stawke.

    Jeśli chodzi o komputery jestem na poziomie GOD ;P

    Serwisowanie, komputerów, programowanie stron....

    Mogę podjąć każdą pracę(pracowałem juz w holandii, farma, restauracja,
    kierowca)

    Poziom algielkiego wydaje mi się że biegle ale potrzebuje pare dni na
    oswojenie się (dawno nie gadałem, ostatnio na wyjeździe byłem 8 miesięcy
    temu)

    kontakt :

    d...@o...pl